Usuari anònim
Connectar
17/05/2024 11:06:18 Ajuntament de Paterna :: Inici:: Els meus documents :: Informació de procediment

Ajuntament de Paterna



Sol·licitud de caràcter general



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Descripció del procediment SOL·LICITUD DE CARÀCTER GENERAL
Referència Sol·licitud de caràcter general
Versió 1.0
Data última actualització 18/10/2017
Descripció Permet la presentació per part de la persona interessada de sol·licituds davant el registre general de l'Ajuntament, en relació amb totes aquelles qüestions per a les quals no es trobe sol·licitud en paper o procediment telemàtic concret.
Tant presencialment com telemàticament, haurà de cumplimentar la sol·licitud i aportar tots aquells documents que considere oportuns.
L'Ajuntament, mitjançant este servici, pretén posar a disposició de la ciutadania una via de comunicació directa a través de mitjans electrònics, cosa que permetrà l'accés, prèvia identificació fefaent, a l'administració sense necessitat de desplaçament.
Forma d'inici Sol·licitud de la persona interessada.
Subjecte Qualsevol persona física o jurídica.
Termini de presentació Conforme al procediment que en el seu cas estiguera establert.
Lloc de presentació a) Seu Electrònica.
b) Servici d' Informació i Atenció a la Ciutadania (SIAC).
c) Qualsevlol altra de les seus que es regulen a l'article 16 de la Llei 39/2015 de 1 d'ocubre de Procediment Administratiu Comú (oficines de correus, PROP, entitats adherides a: finestreta única, ORVE y SIR).

Estan obligats a relacionar-se a través de la Seu Electrònica per a la realització de qualsevol tràmit, almenys:
a) Persones jurídiques
b) Qui exercisca col·legiació obligatòria.
c)Qualsevol altre subjecte dels regulats en l'art. 14 de la Llei 39/2015, d'1 d' octubre, de Procedimient Administratiu Comú (entitats sense personalitat jurídica, empleats/des de les administracions públiques i altres que puguen establir-se).

Tributs Conforme a la normativa relativa al procediment sol·licitat.
Òrgan Gestor La instància s'analitzarà pel registre general que determinarà l'òrgan gestor en base al procediment sol·licitat.
Òrgan que resol El que resulte competent de conformitat amb la normativa vigent.
Termini màxim de resolució i notificació Termini general de 6 mesos, excepte si la normativa aplicable al procediment n'establix un de distint (art. 21 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques).
Efectes del silenci administratiu Efectes corresponents a la normativa aplicable. Règim general: art. 24 i art. 25 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Recursos possibles Seran els que corresponguen segons el procediment que es tracte i la legislació aplicable a la matèria objecte de la sol·licitud.
Observacions La sol·licitud general s'utilitzarà sempre que no existisca model específic o procediment telemàtic concret referent a la petició.

Documentació a aportar
Tipus Presentació
Sol·licitud: Sol·licitud general Obligatori Ambdós

Llegenda
Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
Presentació Ambdós Ambdós Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
Normativa
Ley Orgánica 4/2001, de 12 de noviembre, reguladora del Derecho de Petición LO 4/2001 Llei orgànica 4/2001, de 12 de novembre, reguladora del dret de petició.
Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, LO 3/2018 Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Pública L 39/2015 Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Ley 7/1985, de 2 de abril, reguladora de las Bases del Régimen Loca L 7/1985 Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.
Ley 11/2007, de 22 de junio Ley 11/2007, de 22 de junio, de Acceso Electrónico de los Ciudadanos a los Servicios Públicos.
Real Decreto 1720/2007, de 21 de diciembre, Real Decreto 1720/2007, de 21 de diciembre, por el que se aprueba el reglamento de desarrollo de la Ley orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, de Protección de Datos de Carácter Personal.
Ordenanzas Ordenanzas Municipales.
Ver Ordenanzas
Otra Aquella otra normativa que resulte de aplicación al supuesto.

Tramitació presencial
Descarregar
Tramitació telemàtica
Tramitar