Usuari anònim
Connectar
17/05/2024 12:05:54 Ajuntament de Paterna :: Inici:: Tauler d'Anuncis i Edictes d'Altres Administracions :: Informació de procediment

Ajuntament de Paterna



Declaració responsable ambiental per a l'exercici d'activitats



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònica

Nivell de Modernització 3. Iniciació electrònica

Informació
Procediment DECLARACIÓ RESPONSABLE AMBIENTAL PER A L'EXERCICI D'ACTIVITATS
Referència Declaració responsable ambiental per a l'exercici d'activitats.
Versió 2.0
Data última actualització 19/01/2017
Descripció del procediment Habiliten el presentador per a l'exercici de les activitats que no estiguen sotmeses ni al règim d'Autorització Ambiental Integrada ni de Llicència Ambiental i que no puguen considerar-se innòcues segons l'Annex III de la Llei 6/2014, de 25 de juliol, de la Generalitat, de prevenció, qualitat i control ambiental d'activitats a la Comunitat Valenciana. [2014/7304]
Forma d'inici A instància de part.
Subjecte Interessat.
Termini de presentació a) Habiliten l'obertura de l'activitat transcorregut 1 mes des de la seua presentación.
b)Per a l'emissió del certificat de conformitat l'Ajuntament disposa d'1 mes des que este se sol·licite.

Lloc de presentació a) Seu Electrònica.
b) Servici d' Informació i Atenció al Ciutadania (SIAC).
c) Qualsevlol altra de les seus que es regulen a l'article 16 de la Llei 39/2015 de 1 d'ocubre de Procediment Administratiu Comú (oficines de correus, PROP, entitats adherides a: finestreta única, ORVE y SIR).

Estan obligats a relacionar-se a través de la Seu Electrònica per a la realització de qualsevol tràmit, almenys:
a) Persones jurídiques
b) Qui exercisca col·legiació obligatòria.
c)Qualsevol altre subjecte dels regulats en l'art. 14 de la Llei 39/2015, d'1 d' octubre, de Procedimient Administratiu Comú (entitats sense personalitat jurídica, empleats/des de les administracions públiques i altres que puguen establir-se).

Tributs Taxa per llicència d'obertura.
Òrgan Gestor EDIFICACIÓ I USOS.
Òrgan que resol Alcaldia.
Termini màxim de resolució i notificació 1 mes
Efectes del silenci administratiu Estimatori, llevat que supose concedir al sol·licitant o a tercers facultats relatives al domini públic o al servici públic, com ara la utilització de la via pública.
Fin de la vía administrativa Sí.
Recursos possibles Contra la resolució desestimatòria recurs potestatiu de reposició.
Observacions Amb caràcter previ haurà de sol·licitar-se informe urbanístic municipal.

Durant el termini d'1 mes des de la presentació de la Declaració responsable l'Ajuntament podrà verificar la documentació presentada i, si és el cas, requerir la seua esmena, així com efectuar visita de comprovació de la instal·lació.

Si de la visita de comprovació o de la revisió de la documentació es detecten deficiències, inexactituds o falsedats:
a) Si no són de caràcter substancial es requerirà a l'interessat la seua esmena.
b) Si les deficiències són no esmenables o es constaten incompliments l'Ajuntament ordenarà el cessament de l'activitat.

L'interessat podrà sol·licitar certificat de conformitat amb l'obertura que l'Ajuntament haurà d'emetre en el termini d'1 mes.

Tramitació electrònica AVÍS: Quan realitze la tramitació telemàticament és important que revise habitualment la carpeta spam/no desitjat del seu correu electrònic. És possible que les notificacions s'allotgen en aqueixa carpeta.
Tramitació electrònica Pot presentar una sol·licitud a través del registre electrònic de l'Ajuntament de Paterna polsant el següent enlace

Documentació a aportar
Tipus Presentació
Instancia: Instancia de Declaración Responsable ambiental Obligatori Ambdós
Documentos identificativos: Copia del DNI, CIF o NIE del firmante Obligatori Ambdós
Documentos identificativos: En el caso de que se actúe por medio de representante, copia de la documentación que acredite la representación del firmante (escrituras, poderes, etc.) Opcional Ambdós
Certificaciones: Certificado: Certificado de compatibilidad urbanística emitido por el Ayuntamiento de Paterna. (Los documentos visados deberán subirse comprimidos en formato Zip).

Quedan excluidas de la obligación de presentar este certificado las actividades comerciales minoristas y las de prestación de servicios incluidos en el ámbito de aplicación de la Ley 12/2012, de 26 de diciembre, de medidas urgentes de liberalización del comercio y de determinados servicios. En estos casos, se presentará el certificado de compatibilidad urbanística elaborado por técnico competente acompañado de la declaración responsable sustitutiva del visado colegial firmada por el mismo técnico, siempre que se cumplan las siguientes condiciones:

? Que la superficie del local sea inferior a 300 m2
? Que no tengan impacto en el patrimonio histórico-artístico
? Que no supongan el uso privativo y ocupación de los bienes de dominio público.

Obligatori Ambdós
Memoria: Memoria técnica descriptiva de la instalación y actividad acompañada con su documentación gráfica correspondiente. (Los documentos visados deberán subirse comprimidos en formato Zip) Obligatori Ambdós
Certificaciones: Certificación suscrita por técnico competente, debidamente identificado mediante nombre y apellidos, titulación y documento nacional de identidad, acreditativa de que las instalaciones cumplen con todas las condiciones técnicas y ambientales exigibles para poder iniciar el ejercicio de la actividad. (Los documentos visados deberán subirse comprimidos en formato Zip)
En concreto deberá certificar el cumplimiento de las siguientes normativas, cuando proceda:
- Reglamento de Seguridad contra incendios en establecimientos industriales.
- Código técnico de la Edificación.
- Reglamento de instalaciones de protección contra incendios.
- Reglamento electrotécnico de baja tensión.
- Reglamento de instalaciones térmicas en edificios
- Reglamento del Servicio de gestión medioambiental del ciclo integral del agua.
- Ley 7/2002, de 3 de diciembre, de protección contra la contaminación acústica.
- Normativa y reglamentación técnica vigente, no descrita anteriormente, pero aplicable en función de las características de la actividad.
Obligatori Ambdós
Tasa Ambiental: Justificante de haber abonado la tasa ambiental. Para ello, deberá solicitar la liquidación al Ayuntamiento mediante una instancia que podrá presentar en siguiente enlace:Solicitud tasa ambiental Obligatori Ambdós

Llegenda
Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
Presentació Ambdós Ambdós Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
Normativa
Ley Orgánica 4/2001, de 12 de noviembre, reguladora del Derecho de Petición LO 4/2001 Llei orgànica 4/2001, de 12 de novembre, reguladora del dret de petició.
Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, LO 3/2018 Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Pública L 39/2015 Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Ley 7/1985, de 2 de abril, reguladora de las Bases del Régimen Loca L 7/1985 Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.
Ley 6/2014, de 25 de Julio, Ley 6/2014, de 25 de Julio, de la Generalitat Valenciana, de Prevención, Calidad y Control Ambiental de Actividades.
PGOU Plan General de Ordenación Urbana.
OFREL Ordenanza Fiscal Reguladora de la Tasa por expedición de Licencias Municipales.
Ordenanzas Ordenanzas Municipales.
Ver Ordenanzas
Otra Aquella otra normativa que resulte de aplicación al supuesto.

Tramitació presencial
Descarregar
Tramitació telemàtica
Tramitar