Usuari anònim
Connectar
17/05/2024 11:11:11 Ajuntament de Paterna :: Inici :: Informació de procediment

Ajuntament de Paterna



Llicències de parcel·lació.



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Procediment LLICÈNCIES DE PARCEL•LACIÓ
Referència PRO_EYU_LP
Versió 2.0
Data última actualització 23/01/2016
Descripció del procediment Expedició de llicència de parcel·lació per als actes de divisió de terrenys o de parcel·lació de finques, excepte en els supòsits legals de no necessitat de llicència, en els quals se certifica aquesta circumstància.
Forma d'inici A instàncies de part
Subjecte Per la persona interessada
Termini de presentació En qualsevol moment.
Lloc de presentació a) Seu Electrònica.
b) Servici d' Informació i Atenció al Ciutadania (SIAC).
c) Qualsevlol altra de les seus que es regulen a l'article 16 de la Llei 39/2015 de 1 d'ocubre de Procediment Administratiu Comú (oficines de correus, PROP, entitats adherides a: finestreta única, ORVE y SIR).

Estan obligats a relacionar-se a través de la Seu Electrònica per a la realització de qualsevol tràmit, almenys:
a) Persones jurídiques
b) Qui exercisca col·legiació obligatòria.
c)Qualsevol altre subjecte dels regulats en l'art. 14 de la Llei 39/2015, d'1 d' octubre, de Procedimient Administratiu Comú (entitats sense personalitat jurídica, empleats/des de les administracions públiques i altres que puguen establir-se).

Tributs Haurà de liquidar-se la corresponent taxa , d'acord amb el següent:
Concepte a liquidar: LLICÈNCIA URBANÍSTICA
Subconcepte: LLICÈNCIA URBANÍSTICA
Tarifa: PARCEL•LACIONS, REPARCEL•LACIONS I DEMOLICIONS

Puede autoliquidar la tasa en el siguiente enlace
Òrgan Gestor EDIFICACIÓ I USOS
Òrgan que resol Alcaldia
Termini màxim de resolució i notificació 3 mesos (art. 21.3 Llei 39/2015)
Efectes del silenci administratiu Desestimatori (art. 223.2 LOTUP en relación con el 213.f)
Fin de la vía administrativa Sí.
Recursos possibles Potestatiu de Reposició
Observacions La llicència de parcel•lació és innecessària quan:
1. La divisió o segregació siga conseqüència d'una reparcel•lació, expropiació, programes d'actuació, declaracions d'interés comunitari, obres o serveis públics o cessió, ja siga forçosa o voluntària, gratuïta o onerosa, a l'administració, perquè destine el terreny resultant de la divisió a l'ús o servei públic al qual es trobe afecte.
2. La divisió o segregació haja sigut autoritzada expressament pel municipi amb motiu de l'atorgament d'una altra llicència urbanística.

Tramitació electrònica AVÍS: Quan realitze la tramitació telemàticament és important que revise habitualment la carpeta spam/no desitjat del seu correu electrònic. És possible que les notificacions s'allotgen en aqueixa carpeta.
Tramitació electrònica Pot presentar una sol·licitud a través del registre electrònic de l'Ajuntament de Paterna prement el següent enllaçv

Documentació a aportar
Tipus Presentació
Solicitud: Solicitud debidamente cumplimentada. Obligatori Ambdós
Tasas: Justificación de haber abonado las tasas correspondientes
Obligatori Ambdós
Proyecto: Proyecto de parcelación en formato electrónico comprimido (zip, rar, etc), visado por el Colegio profesional correspondiente en el que consten planos a escala adecuada de la situación y superficie de los terrenos que se pretenden dividir y de las parcelas resultantes y acompañado de Listado de coordenadas UTM ETRS-89 del perímetro de las parcelas resultantes. (Los documentos visados deberán subirse comprimidos en formato Zip) Obligatori Ambdós
Título : Título que acredite la propiedad de las parcelas (nota simple registral o copia de la escritura). Obligatori Ambdós

Llegenda
Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
Presentació Ambdós Ambdós Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
Normativa
Ley Orgánica 4/2001, de 12 de noviembre, reguladora del Derecho de Petición LO 4/2001 Llei orgànica 4/2001, de 12 de novembre, reguladora del dret de petició.
Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, LO 3/2018 Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Pública L 39/2015 Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Ley 7/1985, de 2 de abril, reguladora de las Bases del Régimen Loca L 7/1985 Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.
Ley 38/1999, de 5 de noviembre, de Ordenación de la Edificación. Ley 38/1999, de 5 de noviembre, de Ordenación de la Edificación.
Ley 5/2014, de 25 de julio, Ley 5/2014, de 25 de julio, de la Generalitat, Urbanística Valenciana, de Ordenación del Territorio Urbanismo y Paisaje de la Comunidad Valenciana.
Ley 3/2004, de 30 de junio, Ley 3/2004, de 30 de junio, de la Generalitat, de Ordenación y Fomento de la Calidad de la Edificación (LOFCE).
PGOU Plan General de Ordenación Urbana.
Ordenanzas Ordenanzas Municipales.
Ver Ordenanzas
Otra Aquella otra normativa que resulte de aplicación al supuesto.

Tramitació presencial
Descarregar
Tramitació telemàtica
Tramitar