Usuari anònim
Connectar
17/05/2024 09:36:28 Ajuntament de Paterna :: Inici:: Administració Electrònica :: Informació de procediment

Ajuntament de Paterna



Informe compatibilitat urbanística d'activitats



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Procediment INFORME COMPATIBILITAT URBANÍSTICA
Referència PRO_EYU_ICUA
Versió 2.0
Data última actualització 31/10/2016
Descripció del procediment Determinar la compatibilitat urbanística de les activitats que es pretenguen establir en el terme municipal, amb el planejament aplicable.
Queden excloses de l'obligació de presentar aquest certificat les activitats comercials minoristes i les de prestació de serveis inclosos en l'àmbit d'aplicació de la Llei 12/2012, de 26 de desembre, de mesures urgents de liberalització del comerç i de determinats serveis. En aquests casos, es presentarà el certificat de compatibilitat urbanística elaborat per tècnic competent acompanyat de la declaració responsable substitutiva del visat col•legial signada pel mateix tècnic, sempre que es complisquen les següents condicions:

? Que la superfície del local siga inferior a 300 m²
? Que no tinguen impacte en el patrimoni historicoartístic
? Que no suposen l'ús privatiu i ocupació dels béns de domini públic.
Forma d'inici A instàncies de part
Subjecte La persona interessada
Termini de presentació Es podrà sol·licitar en qualsevol moment.
Lloc de presentació a) Seu Electrònica.
b) Servici d' Informació i Atenció al Ciutadania (SIAC).
c) Qualsevlol altra de les seus que es regulen a l'article 16 de la Llei 39/2015 de 1 d'ocubre de Procediment Administratiu Comú (oficines de correus, PROP, entitats adherides a: finestreta única, ORVE y SIR).

Estan obligats a relacionar-se a través de la Seu Electrònica per a la realització de qualsevol tràmit, almenys:
a) Persones jurídiques
b) Qui exercisca col·legiació obligatòria.
c)Qualsevol altre subjecte dels regulats en l'art. 14 de la Llei 39/2015, d'1 d' octubre, de Procedimient Administratiu Comú (entitats sense personalitat jurídica, empleats/des de les administracions públiques i altres que puguen establir-se).

Tributs Haurà de liquidar-se la corresponent taxa , d'acord amb el següent:

Concepte a liquidar: EXPEDICIÓ DOCUMENTS
Subconcepte: EXPEDICIÓ PER DOCUMENTS ADMINISTRATIUS
Tarifa: CERTIFICACIÓ
Unitats: 1 (o tantes com activitats es vagen a establir)

Pot autoliquidar la taxa al següent enllaç
Òrgan Gestor EDIFICACIÓ I USOS
Òrgan que resol Alcalde o en el seu cas regidor/a delegat.
Termini màxim de resolució i notificació 1 mes
Efectes del silenci administratiu Estimatori (Art 24 L 39/2015)
Fin de la vía administrativa Sí.
Tramitació electrònica AVÍS: Quan realitze la tramitació telemàticament és important que revise habitualment la carpeta spam/no desitjat del seu correu electrònic. És possible que les notificacions s'allotgen en aqueixa carpeta.

Documentació a aportar
Tipus Presentació
Instancia: Instancia Obligatori Ambdós
Tasas: Justificante de haber abonado la tasa municipal Obligatori Ambdós
Memoria: Memoria descriptiva de la instal·lació o activitat, que continga les característiques principals, necessitat d'utilització i aprofitament del sòl i requeriments de la instal·lació respecte dels Serveis Públics Obligatori Ambdós
Plano de emplazamiento: Plano de emplazamiento, que será imprescindible cuando la ubicación carezca de datos o se encuentre en zona no urbanizable. (Los documentos visados deberán subirse comprimidos en formato Zip) Obligatori Ambdós

Llegenda
Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
Presentació Ambdós Ambdós Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
Normativa
Ley Orgánica 4/2001, de 12 de noviembre, reguladora del Derecho de Petición LO 4/2001 Llei orgànica 4/2001, de 12 de novembre, reguladora del dret de petició.
Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, LO 3/2018 Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Pública L 39/2015 Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Ley 7/1985, de 2 de abril, reguladora de las Bases del Régimen Loca L 7/1985 Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.
Ley 37/2003, de 17 de noviembre, del Ruido. Ley 37/2003, de 17 de noviembre, del Ruido.
Ley 16/2002, de 1 de julio Ley 16/2002, de 1 de julio, de Prevención y Control Integrados de la Contaminación.
Ley 6/2014, de 25 de Julio, Ley 6/2014, de 25 de Julio, de la Generalitat Valenciana, de Prevención, Calidad y Control Ambiental de Actividades.
Ley 7/2002, de 3 de diciembre, Ley 7/2002, de 3 de diciembre, de la Generalitat Valenciana, de Protección contra la Contaminación Acústica.
Decreto 266/2004, de 3 de diciembre, Decreto 266/2004, de 3 de diciembre, de la Generalitat Valenciana, por el que se establecen normas de prevención y corrección de la contaminación acústica en relación con actividades, instalaciones, edificaciones, obras y servicios.
PGOU Plan General de Ordenación Urbana.
OFREL Ordenanza Fiscal Reguladora de la Tasa por expedición de Licencias Municipales.
Ordenanzas Ordenanzas Municipales.
Ver Ordenanzas
Otra Aquella otra normativa que resulte de aplicación al supuesto.

Tramitació presencial
Descarregar
Tramitació telemàtica
Tramitar