Usuari anònim
Connectar
17/05/2024 12:42:01 Ajuntament de Paterna :: Inici :: Informació de procediment

Ajuntament de Paterna



Sol·licitud d'accés a la informació



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Procediment SOL·LICITUD D'ACCÉS A LA INFORMACIÓ
Referència Sol·licitud d'accés a la informació
Versió 1.0
Data última actualització 18/10/2017
Descripció Tal i com establix el preàmbul de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, la transparència, l'accés a la informació pública i les normes de bon govern deuen ser els eixos fonamentals de tota acció política.
Per això, havent complimentat la informació pública que estarà de forma permanent accessible, es posa a disposció de les persones interessades la sol·licitud d'accés a la informació relativa al present òrgan.
Forma d'inici Sol·licitud de persona interessada.
Subjecte Qualsevol persona física o jurídica.
Termini de presentació Sense termini.

Lloc de presentació a) Seu electrònica.
b) Servici d' Informació i Atenció a la Ciutadania(SIAC).
c) Qualsevlol altra de les seus que es regulen a l'article 16 de la Llei 39/2015 de 1 d'ocubre de procediment administratiu comú (oficines de correus, PROP, entitats adherides a: finestreta única, ORVE i SIR).

Estan obligats a relacionar-se a través de la Seu electrònica per a la realització de qualsevol tràmit, almenys:
a) Persones jurídiques
b) Qui exercisca col·legiació obligatòria.
c)Qualsevol altre subjecte dels regulats en l'art. 14 de la Llei 39/2015, d'1 d' octubre, de procedimient administratiu comú (entitats sense personalitat jurídica, empleats/des de les administracions públiques i altres que puguen establir-se).

Tributs Servici Gratuït.
Òrgan Gestor Àrea que té assignades les funcions a les quals es referix la informació sol·licitada. Si en són diverses, la que tinga la part principal.
Òrgan que resol Titular de la tinença d'alcaldia o regidoria de la qual depenga l'àrea que té assignades les funcions a les quals es referix la informació sol·licitada.
Termini màxim de resolució i notificació 1 mes. Podrà ampliar-se per un altre mes en el cas que el volum o la complexitat de la informació que se sol·licita així ho facen necessari i prèvia notificació a la persona sol·licitant.
Efectes del silenci administratiu Desestimatori (Art 24 L 39/2015).
Recursos possibles Les resolucions dictades en matèria d'accés a la informació pública són recurribles directament davant la Jurisdicció Conteciosa Administrativa.
No obstant això, enfront de tota resolució expressa o pressumpta en matèria d'accés podrà interposar-se una reclamació davant el Consell de Transparència i Bon Govern, amb caràcter potestatiu i previ a la impugnació via contenciosa administrativa.
La reclamació s'interposarà en el termini d'un mes a comptar des del dia següent al de la notificació de l'acte impugnat o des del dia següent a aquell en què es produïsquen els efectes del silenci administratiu.
El termini màxim per a resoldre i notificar la resolució serà de tres mesos, i una vegada transcorreguts, la reclamació s'entendrà desestimada.
Causes d'inadmissió a) Que es referisquen a informació que estiga en curs d'elaboració o de publicació general.
b) Referides a informació que tinga caràcter auxiliar o de suport com la continguda en notes, borradors, opinions, resums, comunicacions i informes.

Documentació a aportar
Tipus Presentació
Sol·licitud General: Sol·licitud General Obligatori Ambdós
Aportació documentació: Aportació documentació Opcional Ambdós

Llegenda
Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
Presentació Ambdós Ambdós Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
Normativa
Ley Orgánica 4/2001, de 12 de noviembre, reguladora del Derecho de Petición LO 4/2001 Llei orgànica 4/2001, de 12 de novembre, reguladora del dret de petició.
Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, LO 3/2018 Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Pública L 39/2015 Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Ley 7/1985, de 2 de abril, reguladora de las Bases del Régimen Loca L 7/1985 Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.
Ley 11/2007, de 22 de junio Ley 11/2007, de 22 de junio, de Acceso Electrónico de los Ciudadanos a los Servicios Públicos.
Real Decreto 1720/2007, de 21 de diciembre, Real Decreto 1720/2007, de 21 de diciembre, por el que se aprueba el reglamento de desarrollo de la Ley orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, de Protección de Datos de Carácter Personal.
Ordenanzas Ordenanzas Municipales.
Ver Ordenanzas
Otra Aquella otra normativa que resulte de aplicación al supuesto.

Tramitació presencial
Descarregar
Tramitació telemàtica
Tramitar