Usuari anònim
Connectar
17/05/2024 12:40:13 Ajuntament de Paterna :: Inici:: Verificació de documents :: Informació de procediment

Ajuntament de Paterna



Gestió d'aparcament municipal



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularis

Nivell de Modernització 2. Descàrrega de formularis

Informació
Procediment GESTIÓ DE L'APARCAMENT MUNICIPAL
Referència PRO_INF_GA
Versió 1.0
Data última actualització 27/01/2017
Descripció del procediment Llicència ús aparcament municipal.
Forma d'inici A instàncies de part
Subjecte L'interessat (persona física o jurídica)
Termini de presentació 15 dies anteriors al mes que ha de sorgir efecte.
Lloc de presentació a) Seu Electrònica.
b) Servici d' Informació i Atenció al Ciutadania (SIAC).
c) Qualsevlol altra de les seus que es regulen a l'article 16 de la Llei 39/2015 de 1 d'ocubre de Procediment Administratiu Comú (oficines de correus, PROP, entitats adherides a: finestreta única, ORVE y SIR).

Estan obligats a relacionar-se a través de la Seu Electrònica per a la realització de qualsevol tràmit, almenys:
a) Persones jurídiques
b) Qui exercisca col·legiació obligatòria.
c)Qualsevol altre subjecte dels regulats en l'art. 14 de la Llei 39/2015, d'1 d' octubre, de Procedimient Administratiu Comú (entitats sense personalitat jurídica, empleats/des de les administracions públiques i altres que puguen establir-se).

Tributs Rebuts mensuals.
Òrgan Gestor INFRAESTRUCTURA
Òrgan que resol Junta de Govern Local.
Termini màxim de resolució i notificació 1 mes.
Efectes del silenci administratiu Art 24 L 39/2015.
Fin de la vía administrativa Si.
Recursos possibles a) Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes).
b) Directament, recurs contenciós administratiu (termini d'interposició: dos mesos).

Tramitació electrònica Pot presentar una sol·licitud a través del registre electrònic de l'Ajuntament de Paterna prement el següent
enlace.

Documentació a aportar
Tipus Presentació
Solicitud: En caso de alta, instancia normalizada con los datos necesarios Opcional Presencial
Solicitud: En caso de baja, instancia genérica Opcional Presencial

Llegenda
Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
Presentació Ambdós Ambdós Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
Normativa
Ley Orgánica 4/2001, de 12 de noviembre, reguladora del Derecho de Petición LO 4/2001 Llei orgànica 4/2001, de 12 de novembre, reguladora del dret de petició.
Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, LO 3/2018 Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Pública L 39/2015 Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Ley 7/1985, de 2 de abril, reguladora de las Bases del Régimen Loca L 7/1985 Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.
Ordenanzas Ordenanzas Municipales.
Ver Ordenanzas
Otra Aquella otra normativa que resulte de aplicación al supuesto.

Tramitació presencial
Descarregar