Usuari anònim
Connectar
17/05/2024 10:05:10 Ajuntament de Paterna :: Inici:: Tauler d'Anuncis i Edictes de l'Ajuntament :: Informació de procediment

Ajuntament de Paterna



Locals-Reserva de locals i dependències municipals (SeuActual)



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònica

Nivell de Modernització 3. Iniciació electrònica

Informació
Procediment LOCALS-RESERVA DE LOCALS I DEPENDÈNCIES MUNICIPALS
Referència PRO-PCI- LOCALE
Versió 1.0
Data última actualització 09/11/2016
Descripció del procediment És un dret veïnal reconegut legalment l'ús dels servicis públics municipals. En conseqüència, els/les veïns/es d'este municipi han de tindre la possibilitat d'accedir a l'ús dels locals que este ajuntament té habilitats i a disposició d'associacions inscrites, primordialment, i qualssevol altres interessats/des, amb l'objecte de facilitar la celebració de reunions, assemblees, actes culturals, exposicions, etc.

Requisits: qualsevol ciutadà que complisca amb els requisits i condicionants de procediment existents, si bé han de comptar amb certa prioritat les peticions formulades per associacions inscrites en el Registre Municipal d'Associacions, segons s'arreplega en l'Ordenança Municipal d'Ús de Locals Municipals.
Forma d'inici A instància de part.
Subjecte Qualsevol persona física
Termini de presentació AUTORITZACIONS PUNTUALS: La sol·licitud haurà de presentar-se, almenys, amb 5 dies d'antelació a aquell en què es desenvoluparà o s'iniciarà l'activitat de què es tracte.

AUTORITZACIONS DE LLARGA DURACIÓ: Les sol·licituds que es presenten per a autoritzacions de llarga duració, hauran de presentar-se durant les primeres quinzenes dels mesos de setembre i febrer, amb el corresponent projecte d'activitats i servicis, així com els horaris previsibles o desitjats.
Lloc de presentació a) Seu Electrònica.
b) Servici d' Informació i Atenció al Ciutadania (SIAC).
c) Qualsevlol altra de les seus que es regulen a l'article 16 de la Llei 39/2015 de 1 d'ocubre de Procediment Administratiu Comú (oficines de correus, PROP, entitats adherides a: finestreta única, ORVE y SIR).

Estan obligats a relacionar-se a través de la Seu Electrònica per a la realització de qualsevol tràmit, almenys:
a) Persones jurídiques
b) Qui exercisca col·legiació obligatòria.
c)Qualsevol altre subjecte dels regulats en l'art. 14 de la Llei 39/2015, d'1 d' octubre, de Procedimient Administratiu Comú (entitats sense personalitat jurídica, empleats/des de les administracions públiques i altres que puguen establir-se).

Lloc de presentació a) Seu electrònica.
b) Servici d' Informació i Atenció al Ciutadà (SIAC).
c) Qualsevlol altra de les seus que es regulen a l'article 16 de la Llei 39/2015 de 1 d'ocubre de Procediment Administratiu Comú (oficines de correus, PROP, entitats adherides a: finestreta única, ORVE y SIR).

Estan obligats a relacionar-se a través de la Seu Electrònica per a la realització de qualsevol tràmit, almenys:
a) Persones jurídiques
b) Qui exercisca col·legiació obligatòria.
c)Qualsevol altre subjecte dels regulats en l'art. 14 de la Llei 39/2015, d'1 d' octubre, de Procedimient Administratiu Comú (entitats sense personalitat jurídica, empleats de les administracions públiques i altres que puguen establir-se).

Tributs Servici Gratuït.
Òrgan Gestor Àrea de Convivència /Participació ciutadana
Òrgan que resol Tinència d'Alcaldia
Termini màxim de resolució i notificació 3 mesos
Efectes del silenci administratiu Desestimatori (art. 24 L 39/2015)
Fin de la vía administrativa Si.

Documentació a aportar
Tipus Presentació
Instància: Complimentada per l'interessat amb:
- Identificació del sol·licitant.
- Associació en nom de la qual actua.
- Calendari i hores d'utilització.
- Nombre potencial d'assistents.
- Activitat a realitzar.
Obligatori Ambdós

Llegenda
Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
Presentació Ambdós Ambdós Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
Normativa
Ley Orgánica 4/2001, de 12 de noviembre, reguladora del Derecho de Petición LO 4/2001 Llei orgànica 4/2001, de 12 de novembre, reguladora del dret de petició.
Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, LO 3/2018 Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
Ley Orgánica 1/2002, de 22 de marzo, reguladora del Derecho de Asociación. Ley Orgánica 1/2002, de 22 de marzo, reguladora del Derecho de Asociación.
Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Pública L 39/2015 Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Ley 7/1985, de 2 de abril, reguladora de las Bases del Régimen Loca L 7/1985 Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.
Ley 14/2008, de 18 de noviembre, Ley 14/2008, de 18 de noviembre, de la Generalitat, de Asociaciones de La Comunidad Valenciana.
Ley 8/2010, de 23 de junio Ley 8/2010, de 23 de junio, de la Generalitat, de Régimen Local de la Comunitat Valenciana.
Real Decreto 2568/1986, 28 de noviembre Real Decreto 2568/1986, 28 de noviembre, Reglamento de Organización, Funcionamiento y Régimen Jurídico de las Corporaciones Locales.
CARTA PCI Carta Participación Ciudadana del Ayuntamiento de Paterna, aprobada el 28 de junio de 2017(BOP Nº 204 de 24 de Octubre de 2017)
O USO LOCALES MUNICIPALES Ordenanza Reguladora del Uso de Locales Municipales.
Ordenanzas Ordenanzas Municipales.
Ver Ordenanzas
Otra Aquella otra normativa que resulte de aplicación al supuesto.

Tramitació presencial
Descarregar
Tramitació telemàtica
Tramitar