Usuari anònim
Connectar
17/05/2024 13:07:33 Ajuntament de Paterna :: Inici:: Les meues sol·licituds :: Informació de procediment

Ajuntament de Paterna



Comunicació activitats innòcues per a l'exercici d'activitats



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònica

Nivell de Modernització 3. Iniciació electrònica

Informació
Procediment COMUNICACIÓ ACTIVITATS INNÒCUES PER A L'EXERCICI D'ACTIVITATS
Referència Comunicació activitats innòcues per a l'exercici d'activitats.
Versió 2.0
Data última actualització 19/01/2017
Descripció del procediment Habilita a qui la presente per a l'exercici d'activitats que complisquen les condicions de l'Annex III de la LLEI 6/2014, de 25 de juliol, de la Generalitat, de prevenció, qualitat i control ambiental d'activitats a la Comunitat Valenciana.

Forma d'inici A instància de part.

Subjecte Interessat.

Termini de presentació Es pot presentar en qualsevol moment.

Lloc de presentació a) Seu Electrònica.
b) Servici d' Informació i Atenció al Ciutadania (SIAC).
c) Qualsevlol altra de les seus que es regulen a l'article 16 de la Llei 39/2015 de 1 d'ocubre de Procediment Administratiu Comú (oficines de correus, PROP, entitats adherides a: finestreta única, ORVE y SIR).

Estan obligats a relacionar-se a través de la Seu Electrònica per a la realització de qualsevol tràmit, almenys:
a) Persones jurídiques
b) Qui exercisca col·legiació obligatòria.
c)Qualsevol altre subjecte dels regulats en l'art. 14 de la Llei 39/2015, d'1 d' octubre, de Procedimient Administratiu Comú (entitats sense personalitat jurídica, empleats/des de les administracions públiques i altres que puguen establir-se).

Tributs Tasa por licencia de apertura.
Para el cálculo de esta tasa será necesaria autorización del titular del inmueble para el acceso a los datos catastrales.
Òrgan Gestor EDIFICACIÓ I USOS.

Òrgan que resol No s'emet resolució.

Termini màxim de resolució i notificació NO PROCEDEIX
Efectes del silenci administratiu La presentació d'esta comunicació amb la documentació indicada permetrà a l'interessat l'obertura i inici de l'activitat des de la seua presentació, sense necessitat que este Ajuntament emeta resolució.

Fin de la vía administrativa Sí.
Recursos possibles NO PROCEDEIX
Observacions La comunicació es formalitzarà d'acord amb el model que a este efecte es trobe disponible en la pàgina web i produirà efectes des de la seua presentació. Una vegada presentada podrà iniciar-se l'exercici de l'activitat, sense perjuí de les facultats de comprovació, control i inspecció que tinguen atribuïdes les administracions públiques. El SIAC haurà d'emetre diligència de la conformitat de l'administració amb els documents presentats, en el moment de la presentació.
L'administració podrà comprovar, en qualsevol moment, la veracitat de totes les dades i documents aportats, així com el compliment dels requisits que la normativa aplicable exigisca per a l'exercici de l'activitat.
La falta de presentació davant de l'administració, així com la inexactitud, falsedat o omissió, de caràcter essencial, en qualsevol dada, manifestació o document que s'acompanye o incorpore a la comunicació ambiental, determinarà la impossibilitat de continuar amb l'exercici de l'activitat.

Tramitació electrònica AVÍS: Quan realitze la tramitació telemàticament és important que revise habitualment la carpeta spam/no desitjat del seu correu electrònic. És possible que les notificacions s'allotgen en aqueixa carpeta.
Tramitació electrònica Pot presentar una sol·licitud a través del registre electrònic de l'Ajuntament de Paterna polsant el següent enlace

Documentació a aportar
Tipus Presentació
Solicitud: Instancia correctamente cumplimentada. El cuestionario de chequeo debe realizarlo un técnico competente, cuyos datos se consignarán en el apartado correspondiente de la instancia, acompañando declaración responsable sustitutiva del visado colegial según modelo que pueden descargarse desde el apartado ficheros anexos de esta página. Obligatori Ambdós
Documento identificativo: Copia del Copia del DNI, CIF o NIE del firmante Opcional Ambdós
Representación: En el caso de que se actúe por medio de representante, copia de la documentación que acredite la representación del firmante (escrituras, poderes, etc.) Opcional Ambdós
Representación: Documento que justifica que el solicitante puede actuar en representación del titular. Obligatori Ambdós
Certificado: Certificado de compatibilidad urbanística emitido por el Ayuntamiento de Paterna. (Los documentos visados deberán subirse comprimidos en formato Zip).

Quedan excluidas de la obligación de presentar este certificado las actividades comerciales minoristas y las de prestación de servicios incluidos en el ámbito de aplicación de la Ley 12/2012, de 26 de diciembre, de medidas urgentes de liberalización del comercio y de determinados servicios. En estos casos, se presentará el certificado de compatibilidad urbanística elaborado por técnico competente acompañado de la declaración responsable sustitutiva del visado colegial firmada por el mismo técnico, siempre que se cumplan las siguientes condiciones:

Que la superficie del local no sea superior a 750 m2
Que no tengan impacto en el patrimonio histórico-artístico
Que no supongan el uso privativo y ocupación de los bienes de dominio público.
Obligatori Ambdós
Tasa Ambiental: Justificante de haber abonado la tasa ambiental. Para ello, deberá solicitar la liquidación al Ayuntamiento mediante una instancia que podrá presentar en siguiente enlace:Solicitud tasa ambiental Obligatori Ambdós

Llegenda
Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
Presentació Ambdós Ambdós Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
Normativa
Ley Orgánica 4/2001, de 12 de noviembre, reguladora del Derecho de Petición LO 4/2001 Llei orgànica 4/2001, de 12 de novembre, reguladora del dret de petició.
Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, LO 3/2018 Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Pública L 39/2015 Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Ley 7/1985, de 2 de abril, reguladora de las Bases del Régimen Loca L 7/1985 Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.
Ley 6/2014, de 25 de Julio, Ley 6/2014, de 25 de Julio, de la Generalitat Valenciana, de Prevención, Calidad y Control Ambiental de Actividades.
PGOU Plan General de Ordenación Urbana.
OFREL Ordenanza Fiscal Reguladora de la Tasa por expedición de Licencias Municipales.
Ordenanzas Ordenanzas Municipales.
Ver Ordenanzas
Otra Aquella otra normativa que resulte de aplicación al supuesto.

Tramitació presencial
Descarregar
Tramitació telemàtica
Tramitar