En l'Ajuntament de Paterna volem avançar cap a un ajuntament receptiu, orientat a la ciutadania i a la satisfacció de les seues necessitats.
Per a aconseguir-ho, t'oferim la SEU ELECTRÒNICA, que serà el punt de trobada i inici del teu contacte personal amb nosaltres a través de la xarxa.
En l'apartat de 'Catàleg de Servicis' posem a la teua disposició la informació que necessites conéixer per a realitzar els tràmits més habituals amb el teu Ajuntament.
Dins de cada tràmit trobaràs informació sobre el departament encarregat de tramitar i resoldre la teua sol·licitud, com i on es pot tramitar, documentació necessària, dates i termini de presentació, en quin termini ens comprometem a tramitar la teua demanda, i una altra informació addicional perquè pugues realitzar el tràmit que t'interesse amb la més completa informació prèvia.
Igualment, des de cada tràmit, accediràs al Registre electrònic per a presentar la teua sol·licitud, de la qual obtindràs un justificant del mateix valor jurídic que el que obtindries si la dita sol·licitud l'hagueres tramitat de manera presencial. A més, també podràs conéixer en tot moment l'estat de tramitació dels teus expedients des de la Carpeta Ciutadana o validar els documents digitals que rebes, amb plenes garanties de la confidencialitat de les teues dades personals, l'autenticitat de les dades transmeses i seguretat jurídica de les accions realitzades amb el teu certificat digital.
Tindràs l'Ajuntament a la teua disposició les 24 hores del dia, 7 dies a la setmana, tots els dies de l'any, sense esperes, sense horaris ni cues.
Per a poder realitzar tràmits a través del Registre electrònic basta que tingues un certificat digital o DNI electrònic.