Usuari anònim
Connectar
17/05/2024 11:09:10 Ajuntament de Paterna :: Inici:: Les meues sol·licituds :: Informació de procediment

Ajuntament de Paterna



Sol·licitud de valoració de necessitat socioeconòmica  i/ o familiar de vulnerabilitat o de risc d'exclusió social



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Descripció Valoració de necessitat socioeconòmica  i/ o familiar de vulnerabilitat o de risc d'exclusió social
Codi SIA
Matèria
Descripció del procediment Amb la present sol·licitud l'/la usuari/ària dona el seu consentiment perquè el servei obtinga d'altres administracions públiques la informació necessària o en cas contrari aportació la documentació pertinent, amb l'ànim que el/la Treballador/a Social de referència efectuela valoració de manera integral de les necessitats socials, educatives, d'ocupació, habitatge, sanitàries, etc del nucli familiar on existisca risc d'exclusió social, tenint aquesta valoració una validesa de 6 mesos.
Destinataris/àries Ciutadans/anes
Forma d'inici Per la persona interessada
Termini de presentació Continu
Documentació Documentació a aportar pel ciutadà/ana
- Per alcas d'estar d'alta laboral haurà d'aportar el contracte i tres últimes nòmines.
- Moviments bancaris dels últims 6 mesos.
Documentació a consultar per l'ajuntament en poder d'una altra administración
- certificat de vida laboral
- declaració de la renda de l'any o justificant de no tindre l'obligació de declarar
- certificat de pensions de l'inss/certificat negatiu de pensions darde.
- certificat de no ser beneficiari/ària de prestacions per desocupació
- certificat de cadastre
Lloc de presentació a) Seu Electrònica.
b) Servici d' Informació i Atenció al Ciutadania (SIAC).
c) Qualsevlol altra de les seus que es regulen a l'article 16 de la Llei 39/2015 de 1 d'ocubre de Procediment Administratiu Comú (oficines de correus, PROP, entitats adherides a: finestreta única, ORVE y SIR).

Estan obligats a relacionar-se a través de la Seu Electrònica per a la realització de qualsevol tràmit, almenys:
a) Persones jurídiques
b) Qui exercisca col·legiació obligatòria.
c)Qualsevol altre subjecte dels regulats en l'art. 14 de la Llei 39/2015, d'1 d' octubre, de Procedimient Administratiu Comú (entitats sense personalitat jurídica, empleats/des de les administracions públiques i altres que puguen establir-se).

Fin de la vía administrativa Sí.

Documentació a aportar
Tipus Presentació
Sol·licitud: Instancia Obligatori Ambdós
Autorització: anexo 1 Obligatori Ambdós
contracte i tres últimes nòmines: per alcas d'estar d'alta laboral haurà d'aportar el contracte i tres últimes nòmines Opcional Ambdós
Moviments bancaris: dels ultims 6 mesos Obligatori Ambdós

Llegenda
Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
Presentació Ambdós Ambdós Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
Normativa
Ley Orgánica 4/2001, de 12 de noviembre, reguladora del Derecho de Petición LO 4/2001 Llei orgànica 4/2001, de 12 de novembre, reguladora del dret de petició.
Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, LO 3/2018 Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Pública L 39/2015 Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Ley 7/1985, de 2 de abril, reguladora de las Bases del Régimen Loca L 7/1985 Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.
Ley 58/2003, de 17 de diciembre, L 58/2003 Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària.
Ley 3/2019, de 18 de febrero, de la Generalitat, de Servicios Sociales Inclusivos de la CV Ley 3/2019, de 18 de febrero, de la Generalitat, de Servicios Sociales Inclusivos de la Comunitat Valenciana.
Ordenanzas Ordenanzas Municipales.
Ver Ordenanzas
Otra Aquella otra normativa que resulte de aplicación al supuesto.

Tramitació presencial
Descarregar
Tramitació telemàtica
Tramitar