Usuari anònim
Connectar
17/05/2024 12:49:26 Ajuntament de Paterna :: Inici:: Els meus expedients :: Informació de procediment

Ajuntament de Paterna



Validacions



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Procediment VALIDACIONS
Referència Validacions.
Versió 1.0
Data última actualització 31/01/2017
Descripció del procediment La validació de poder és l'acte exprés i formal pel qual s'acredita la comprovació, per part de la Secretaria, que la facultat o poder conferit a un/a o diversos/as representants de persones físiques o jurídiques per a la realització de determinats actes és suficient per a realitzar l'acte del qual es tracta.
Forma d'inici A instància de part.
Subjecte a) El/la licitador/a l'oferta del qual resulta ser la més avantatjosa, que es requerix a la signatura del contracte.
b) La persona que signarà un conveni a efectes d'acreditar poder suficient per a obligar-se en el sentit que es pretén en el conveni.
c) El/la representant d'una entitat bancària en la signatura d'un préstec "conforming".
d) Altres que deuen acreditar representació en la resta d'actes en els quals es requerisca l'assistència de el/la Secretari/a a l'Alcalde/ssa i Regidors/res en l'exercici de les seues funcions i que de la naturalesa d'este es desprenga necessari.
Termini de presentació La sol·licitud de validació s'efectuarà almenys 72 hores abans de la data de l'acte on es requerisca l'acreditació de la representació.
Lloc de presentació a) Seu Electrònica.
b) Servici d' Informació i Atenció al Ciutadania (SIAC).
c) Qualsevlol altra de les seus que es regulen a l'article 16 de la Llei 39/2015 de 1 d'ocubre de Procediment Administratiu Comú (oficines de correus, PROP, entitats adherides a: finestreta única, ORVE y SIR).

Estan obligats a relacionar-se a través de la Seu Electrònica per a la realització de qualsevol tràmit, almenys:
a) Persones jurídiques
b) Qui exercisca col·legiació obligatòria.
c)Qualsevol altre subjecte dels regulats en l'art. 14 de la Llei 39/2015, d'1 d' octubre, de Procedimient Administratiu Comú (entitats sense personalitat jurídica, empleats/des de les administracions públiques i altres que puguen establir-se).

Tributs Haurà de liquidar-se la corresponent taxa, d'acord amb el següent:
Concepte a liquidar: EXPEDICIÓ DE DOCUMENTS
Subconcepte: ALTRES EXPEDIENTS I DOCUMENTS
Tarifa: SECRETARIA-TAXA PER VALIDACIONS
Unitats: 1
Descripció OT (Objeto Tributario) : Nº de protocolo escritura de poder
No es necesario rellenar ningún detalle más.

Per a realitzar l'autoliquidació feu clic en l'enllaç següent
Liquidación
Òrgan Gestor SECRETARIA.
Òrgan que resol Secretaria.
Termini màxim de resolució i notificació 72 hores.
Efectes del silenci administratiu Desestimatori (Art 24 L 39/2015)
Fin de la vía administrativa Sí.
Recursos possibles a) Recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que el va dictar.
b) Recurs contenciós administratiu.
c) En els casos taxats en la llei, el recurs de revisió.
d) Aquells arreplegats en el text refós de la Llei de Contractes del Sector Públic.

Documentació a aportar
Tipus Presentació
Instancia: Solicitud de Bastanteo de Poder Obligatori Ambdós
Escriptura: Escriptura de constitució Obligatori Ambdós
Escriptura: Escriptura de poder Obligatori Ambdós
Document identificatiu: DNI de l'apoderat Obligatori Ambdós
Escriptura: Demás escrituras que resulten necesarias para acreditar adecuadamente el poder Opcional Ambdós
Taxes: Justificant de pagament de la taxa corresponent. Obligatori Ambdós

Llegenda
Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
Presentació Ambdós Ambdós Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
Normativa
Ley Orgánica 4/2001, de 12 de noviembre, reguladora del Derecho de Petición LO 4/2001 Llei orgànica 4/2001, de 12 de novembre, reguladora del dret de petició.
Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, LO 3/2018 Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Pública L 39/2015 Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Ley 7/1985, de 2 de abril, reguladora de las Bases del Régimen Loca L 7/1985 Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.
Real Decreto Legislativo nº 3/2011, de 14 de noviembre, Real Decreto Legislativo nº 3/2011, de 14 de noviembre, Texto Refundido de la Ley de Contratos del Sector Público.
Ordenanzas Ordenanzas Municipales.
Ver Ordenanzas
Otra Aquella otra normativa que resulte de aplicación al supuesto.

Tramitació presencial
Descarregar
Tramitació telemàtica
Tramitar