Usuari anònim
Connectar
17/05/2024 10:37:05 Ajuntament de Paterna :: Inici:: Assistent de procediments:: Tramitació :: Informació de procediment

Ajuntament de Paterna



Sol·licitud d'admissió 2n Curs Unisocietat Paterna



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònica

Nivell de Modernització 3. Iniciació electrònica

Informació
Descripció Inscripció de l'alumnat 2n Curs Unisocietat Paterna
Codi SIA 2327970
Matèria 44 EDUCACIÓ
Descripció del procediment Procés d'admissió de l'alumnat en el programa Universitat i Societat (UNISOCIETAT) del Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat de la Universitat de València.
Forma d'inici A instància dela persona interessada
Destinataris/àries Alumnat del municipi i el seu entorn de 30 anys d'edat o més, sense necessitat de tindre estudis previs.
Termini de presentació TERMINI 2020: del 27 de juliol a l'11 de setembre de 2020 tots dos inclosos. (Matrícula per rigorós ordre d'inscripció)
Documentació -Full d'inscripció
-Ordre de domiciliació de deute directe sàpia de rebuts de matrícula emesos per la universitat de valència-
-Fotografia grandària carnet
-DNI o passaport
Òrgan Gestor DEPARTAMENT D'EDUCACIÓ- UNISOCIETAT
Import de taxa Matrícula per curs 186 ? , pagament fraccionat en dos terminis per la Universitat de València (Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat) emplenar "Autorització domiciliació bancària "
Efectes del silenci administratiu Negatiu
Lloc de presentació a) Seu Electrònica.
b) Servici d' Informació i Atenció al Ciutadania (SIAC).
c) Qualsevlol altra de les seus que es regulen a l'article 16 de la Llei 39/2015 de 1 d'ocubre de Procediment Administratiu Comú (oficines de correus, PROP, entitats adherides a: finestreta única, ORVE y SIR).

Estan obligats a relacionar-se a través de la Seu Electrònica per a la realització de qualsevol tràmit, almenys:
a) Persones jurídiques
b) Qui exercisca col·legiació obligatòria.
c)Qualsevol altre subjecte dels regulats en l'art. 14 de la Llei 39/2015, d'1 d' octubre, de Procedimient Administratiu Comú (entitats sense personalitat jurídica, empleats/des de les administracions públiques i altres que puguen establir-se).

Fin de la vía administrativa Sí.

Documentació a aportar
Tipus Presentació
Sol·licituds: Instància Obligatori Ambdós
Full d'inscripció: Full d'inscripció Obligatori Ambdós
Ordre de domiciliació: Ordre de domiciliació de deute directe sàpia De rebuts de matrícula emesos per la universitat de valència Obligatori Ambdós
Fotografia grandària carnet: Fotografia en color grandària carnet Obligatori Ambdós
DNI/NIE o passaport: DNI/NIE o passaport de la persona sol·licitant. Obligatori Ambdós

Llegenda
Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
Presentació Ambdós Ambdós Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
Normativa
Ley Orgánica 4/2001, de 12 de noviembre, reguladora del Derecho de Petición LO 4/2001 Llei orgànica 4/2001, de 12 de novembre, reguladora del dret de petició.
Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, LO 3/2018 Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Pública L 39/2015 Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Ley 7/1985, de 2 de abril, reguladora de las Bases del Régimen Loca L 7/1985 Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.
Ley 13/1986, de 14 de abril, de Fomento y Coordinación General de la Investigación Científica y Técnica.
Ordenanzas Ordenanzas Municipales.
Ver Ordenanzas
Otra Aquella otra normativa que resulte de aplicación al supuesto.

Tramitació presencial
Descarregar
Tramitació telemàtica
Tramitar