Usuari anònim
Connectar
17/05/2024 10:37:17 Ajuntament de Paterna :: Inici:: Verificació de documents :: Informació de procediment

Ajuntament de Paterna



Aportació de documentació i/o al·legacions a un expedient



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Procediment APORTACIÓ DE DOCUMENTACIÓ I/O AL·LEGACIONS A UN EXPEDIENT
Referència Aportació de documentació i/o al·legacions a un expedient
Versió 1.0
Data última actualització 18/10/2017
Descripció del procediment Mitjançant este acte de tràmit es permet l'aportació de documentació, alegacions i/o recursos a un expedient ja en curs, sia a requeriment de l'administració o a iniciativa de la persona interessada.

Forma d'inici Sol·licitud de la persona interessada.

Subjecte Les persones interessades en el procediment o els seus representants legals.

Termini de presentació Per a l'esmena de documentació, com a regla general, el termini de presentació serà de 10 dies hàbils a comptar des del dia següent a la notificació del requeriment d'esmena de la sol·licitud, sense perjudici dels terminis concrets assignats per la legislació específica.
En la resta dels casos les persones interessades podran adduir al·legacions i aportar documents o altres elements de judici en qualsevol moment del procediment anterior al tràmit d'audiència.
També es podran presentar per esta via els recursos pertinents.

Lloc de presentació a) Seu electrònica.
b) Servici d' Informació i Atenció al Ciutadania (SIAC).
c) Qualsevlol altra de les seus que es regulen a l'article 16 de la Llei 39/2015 de 1 d'ocubre de Procediment Administratiu Comú (oficines de correus, PROP, entitats adherides a: finestreta única, ORVE y SIR).

Estan obligats a relacionar-se a través de la Seu electrònica per a la realització de qualsevol tràmit, almenys:
a) Persones jurídiques
b) Qui exercisca col·legiació obligatòria.
c)Qualsevol altre subjecte dels regulats en l'art. 14 de la Llei 39/2015, d'1 d' octubre, de Procedimient Administratiu Comú (entitats sense personalitat jurídica, empleats/des de les administracions públiques i altres que puguen establir-se).

Tributs Servici Gratuït.
Òrgan Gestor Una vegada realitzat l'assentament des de registre general es procedirà al trasllat a l'òrgan gestor del procediment que s'està tramitant.

Observacions És important que indiqueu el codi de l'expedient al qual s'aporten la documentació i/o al·legacions.


Documentació a aportar
Tipus Presentació
Sol·licitud: Sol·licitud general Obligatori Ambdós
Documentació addicional: Documentació addicional Opcional Ambdós

Llegenda
Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
Presentació Ambdós Ambdós Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
Normativa
Ley Orgánica 4/2001, de 12 de noviembre, reguladora del Derecho de Petición LO 4/2001 Llei orgànica 4/2001, de 12 de novembre, reguladora del dret de petició.
Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, LO 3/2018 Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Pública L 39/2015 Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Ley 7/1985, de 2 de abril, reguladora de las Bases del Régimen Loca L 7/1985 Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.
Ley 19/2013, de 9 de diciembre Ley 19/2013, de 9 de diciembre, de Transparencia, Acceso a la Información Pública y Buen Gobierno.
Ley 2/2015, de 2 de abril, Ley 2/2015, de 2 de abril, de la Generalitat, de Transparencia, Buen Gobierno y Participación Ciudadana de la Comunitat Valenciana.
Ordenanzas Ordenanzas Municipales.
Ver Ordenanzas
Otra Aquella otra normativa que resulte de aplicación al supuesto.

Tramitació presencial
Descarregar
Tramitació telemàtica
Tramitar