Usuari anònim
Connectar
17/05/2024 11:24:45 Ajuntament de Paterna :: Inici:: Validació de firma :: Informació de procediment

Ajuntament de Paterna



Presentació de Queixes, Suggeriments i Reclamacions



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Procediment PRESENTACIÓ DE QUEIXES I SUGGERIMENTS
Referència PRO-PCI- PQUESU
Versió 1.0
Data última actualització 09/11/2016
Descripció del procediment QUEIXES: Tindran la consideració de queixes els escrits i comunicacions en els quals els ciutadans realitzen únicament manifestacions de disconformitat amb la prestació de servicis, especialment sobre tardances, desatencions, o qualsevol altre tipus anàleg de deficient actuació que observen en el funcionament dels servicis públics de l'administració i organitzacions de l'Ajuntament que constituïsquen falta de qualitat en el servici prestat.

SUGGERIMENTS: Propostes formulades per a millorar la qualitat dels servicis públics i en especial aquelles que puguen contrubuir a simplificar, reduir o eliminar tràmits o molèsties en les seues relacions amb l'administració.
Forma d'inici A instància de part.
Subjecte Qualsevol persona física.
Termini de presentació Durant tot l'any.
Lloc de presentació a) Seu Electrònica.
b) Servici d' Informació i Atenció al Ciutadania (SIAC).
c) Qualsevlol altra de les seus que es regulen a l'article 16 de la Llei 39/2015 de 1 d'ocubre de Procediment Administratiu Comú (oficines de correus, PROP, entitats adherides a: finestreta única, ORVE y SIR).

Estan obligats a relacionar-se a través de la Seu Electrònica per a la realització de qualsevol tràmit, almenys:
a) Persones jurídiques
b) Qui exercisca col·legiació obligatòria.
c)Qualsevol altre subjecte dels regulats en l'art. 14 de la Llei 39/2015, d'1 d' octubre, de Procedimient Administratiu Comú (entitats sense personalitat jurídica, empleats/des de les administracions públiques i altres que puguen establir-se).

Lloc de presentació a) Seu electrònica.
b) Servici d' Informació i Atenció al Ciutadà (SIAC).
c) Qualsevlol altra de les seus que es regulen a l'article 16 de la Llei 39/2015 de 1 d'ocubre de Procediment Administratiu Comú (oficines de correus, PROP, entitats adherides a: finestreta única, ORVE y SIR).

Estan obligats a relacionar-se a través de la Seu Electrònica per a la realització de qualsevol tràmit, almenys:
a) Persones jurídiques
b) Qui exercisca col·legiació obligatòria.
c)Qualsevol altre subjecte dels regulats en l'art. 14 de la Llei 39/2015, d'1 d' octubre, de Procedimient Administratiu Comú (entitats sense personalitat jurídica, empleats de les administracions públiques i altres que puguen establir-se).

Tributs Servici Gratuït.
Òrgan Gestor ÀREA DE CONVIVÈNCIA/PARTICIPACIÓ CIUTADANA.
Òrgan que resol Tinència d'Alcaldia.
Termini màxim de resolució i notificació 1 mes.
Efectes del silenci administratiu Desestimatori (Art 24 L 39/2015).
Fin de la vía administrativa Si.
Recursos possibles No hi entra cap recurs.
Observacions També podeu enviar les vostres propostes a la Bústia del Ciutadà o a través de la pàgina web de l'Ajuntament de Paterna.

Documentació a aportar
Tipus Presentació
Solicitudes: Instància normalitzada de la sol·licitud. Formulari electrònic específic via seu o a completar en el SIAC Obligatori Ambdós
Aportació documentació: La que el sol·licitant considere oportuna presentar. Opcional Ambdós

Llegenda
Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
Presentació Ambdós Ambdós Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
Normativa
Ley Orgánica 4/2001, de 12 de noviembre, reguladora del Derecho de Petición LO 4/2001 Llei orgànica 4/2001, de 12 de novembre, reguladora del dret de petició.
Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, LO 3/2018 Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Pública L 39/2015 Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Ley 7/1985, de 2 de abril, reguladora de las Bases del Régimen Loca L 7/1985 Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.
Real Decreto 951/2005, de 29 de julio Real Decreto 951/2005, de 29 de julio, por el que se establece el marco general para la mejora de la calidad en la Administración General del Estado.
Decreto 165/2006 de 3 de noviembre Decreto 165/2006 de 3 de noviembre, por el que se regulan las quejas y sugerencias en el ámbito de la administración y las organizaciones de la Generalitat Valenciana.
Ordenanzas Ordenanzas Municipales.
Ver Ordenanzas
Otra Aquella otra normativa que resulte de aplicación al supuesto.

Tramitació presencial
Descarregar
Tramitació telemàtica
Tramitar