Usuari anònim
Connectar
17/05/2024 12:39:43 Ajuntament de Paterna :: Inici:: Els meus documents :: Informació de procediment

Ajuntament de Paterna



Convocatòria i celebració de sessions de Ple, JGL i CI



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularis

Nivell de Modernització 2. Descàrrega de formularis

Informació
Procediment Convocatòria i celebració de sessions del Ple, JGL i CCII
Versió 1.0
Data última actualització 42762
Descripció del procediment Gestió de la convocatòria i celebració de sessions d'òrgans col·legiats necessaris municipals: Ple, Junta de Govern Local i Comissions Informatives.
Forma d'inici A instàncies de part i d'ofici
Subjecte En el cas de sessions ordinàries, el procediment s'inicia d'ofici per Secretaria, sobre la base de les dates prèviament establides per a la celebració de sessions ordinàries.En el cas de sessions extraordinàries, el procediment s'inicia per l'Alcaldia.En el cas de sessions extraordinàries a instàncies dels regidors/ores, el procediment s'inicia mitjançant escrit signat per la quarta part del nre. legal de persones components de la corporació/òrgan.
Termini de presentació Indeterminat.
Documentació En el cas de les extraordinàries, proviidències de l'Alcaldia ordenant la convocatòria i indicant l'assumpte o assumptes a tractar, així com la motivació de la convocatòria. En el cas de les extraordinàries a instàncies dels regidors/ores, escrit signat pels regidors/ores i indicant l'assumpte o assumptes a tractar, així com la motivació de la convocatòria.
Lloc de presentació Secretaria General.
Tributs No.
Òrgan Gestor Secretaria General.
Òrgan que resol Alcaldia/Presidència.En el cas de NO convocatòria voluntària de les sessions extraordinàries sol·licitades a instàncies dels regidors/ores, la convocatòria es realitzarà per ministeri de la llei.
Termini màxim de resolució i notificació La subjecció a terminis per a la resolució es produeix en les sessions a instàncies dels regidors/ores; hi ha un termini màxim de 15 dies hàbils des de la sol•licitud per a resoldre la seua convocatòria; si no es convocara, quedarà automàticament convocat per al desé dia hàbil següent al de finalització del termini anterior.Termini màxim de notificació de les actes de Ple i Junta de Govern Local a Delegació de Govern i Adm. Autonòmica: 6 dies des de l'adopció dels acords.
Efectes del silenci administratiu El silenci es produirà únicament en les sessions a instàncies dels regidors/ores: Estimatori.    
Recursos possibles Enfront de les convocatòries, potestatiu de reposició i/o recurs contenciós administratiu.
Fin de la vía administrativa Sí.
Legislació Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local. Llei 8/2010, de règim local de la CV Reglament Orgànic Municipal de l'Ajuntament de Paterna. Reial decret 2568/1986, Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals.
Tramitació electrònica Pot presentar una sol·licitud a través del registre electrònic de l'Ajuntament de Paterna prement el següent enllaç

Normativa
Ley Orgánica 4/2001, de 12 de noviembre, reguladora del Derecho de Petición LO 4/2001 Llei orgànica 4/2001, de 12 de novembre, reguladora del dret de petició.
Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, LO 3/2018 Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Pública L 39/2015 Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Ley 7/1985, de 2 de abril, reguladora de las Bases del Régimen Loca L 7/1985 Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.
Ordenanzas Ordenanzas Municipales.
Ver Ordenanzas
Otra Aquella otra normativa que resulte de aplicación al supuesto.

Tramitació presencial
Descarregar