Usuari anònim
Connectar
17/05/2024 11:26:35 Ajuntament de Paterna :: Inici:: Registre Electrònic:: Detall publicació :: Informació de procediment

Ajuntament de Paterna



XEC OCUPACIÓ 2024 - Formulari de sol·licitud per a l'empresa beneficiària



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònica

Nivell de Modernització 3. Iniciació electrònica

Informació
Procediment XEC OCUPACIÓ
Referència Xec ocupació
Codi SIA 2328046
Matèria 26 SUBVENCIONS
Data última actualització 15/02/2024
Descripció del procediment Secundar i fomentar la inserció laboral de les persones desocupades del municipi de Paterna través de la concessió per part de l'Ajuntament de Paterna d'ajudes a fons perdut.
El procediment consta de dues fases 2024:

1. Sol·licitud Subvenció Xec Ocupació , per a empreses que complisquen els requisits de lesbases 2024.

2. Justificació Subvenció Xec Ocupació mitjançant l'aportació dels justificants exigits en les bases de convocatòria
Forma d'inici A instàncies de part
Subjecte Empreses qualsevol que siga la seua forma jurídica i autònoms amb contractacions efectuades amb desocupats/as empadronats en el municipi de Paterna d'acord amb el que s'establix en la bases i contractats entre 1 de novembre de 2023 fins al 31 d'octubre de 2024

Excepte les indicades en l'article 5 de les Bases de la *Convocotaria 2024.
Termini de presentació Sol·licituds: Les sol·licituds es presentaran en el termini màxim d'un mes següent a la data en què s'efectue la contractació objecte de sol·licitud d'ajuda. En el cas que la contractació es realitze abans de la publicació de les bases, es disposarà d'un mes des de la publicació d'esta.

Justificació: Un mes des de la finalització del termini mínim de contractació de 3 mesos per a contractes temporals i de 6 mesos per a indefinits, amb independència que el contracte s'haja formalitzat per a un període superior.
Lloc de presentació a) Seu Electrònica.
b) Servici d' Informació i Atenció al Ciutadà (SIAC).
c) Qualsevlol altra de les seus que es regulen a l'article 16 de la Llei 39/2015 de 1 d'ocubre de Procediment Administratiu Comú (oficines de correus, PROP, entitats adherides a: finestreta única, ORVE y SIR).

Estan obligats a relacionar-se a través de la Seu Electrònica per a la realització de qualsevol tràmit, almenys:
a) Persones jurídiques
b) Qui exercisca col·legiació obligatòria.
c)Qualsevol altre subjecte dels regulats en l'art. 14 de la Llei 39/2015, d'1 d' octubre, de Procedimient Administratiu Comú (entitats sense personalitat jurídica, empleats de les administracions públiques i altres que puguen establir-se).

Tributs Servei gratuït.
Òrgan Gestor PROMOCIÓ SOCIOECONÒMICA - ? OCUPACIÓ
Òrgan que resol Alcaldia.
Termini màxim de resolució i notificació 3 mesos
Efectes del silenci administratiu Desestimatori. (Art 24 L 39/2015)
Fin de la vía administrativa Sí.
Recursos possibles Reposició i contenciós administratiu.
Observacions L'Ajuntament de Paterna podrà recaptar la informació complementària que estime necessària per a l'adequada valoració i resolució de la sol•licitud presentada.

Si la persona interessada no dona el seu consentiment per a la consulta dels documents necessaris per al tràmit, quan aquests es troben en poder d'altres administracions públiques, haurà d'adjuntar-los a la sol•licitud.

Perquè la sol•licitud del Xec Ocupació es tramite correctament serà necessari que es realitze el tràmit i se incorpore el document "Autorització de la persona contractada a la petició de dades":

Documentació a aportar
Tipus Presentació
Instància: Sol·licitud degudament emplenada. Obligatori Ambdós
Acreditació de la representació legal (poders): En el cas de comunitats de béns, societats civils, societats mercantils i entitats sense ànim de lucre Opcional Ambdós
Identificació del representant legal: En el cas de comunitats de béns, societats civils, societats mercantils i entitats sense ànim de lucre Opcional Ambdós
Contracte o escriptura de constitució: En el cas de comunitats de béns, societats civils, societats mercantils i entitats sense ànim de lucre Opcional Ambdós
Informe vida laboral: Informe emés per l'òrgan competent de la Seguretat Social sobre la vida laboral de l'empresa, entitat o autònom/a sol·licitant de la subvenció. Obligatori Ambdós
Mod. 036 o 037: Declaració d'Alta en el Cens d'Obligats Tributaris Obligatori Ambdós
Certificat: Certificat d'estar al corrent en el pagament amb la Hisenda Pública Valenciana. Obligatori Ambdós
Certificació: Certificació d'estar al corrent en els pagaments amb l'Ajuntament on radique el domicili fiscal. Opcional Ambdós
Autorización de la persona contratada a la petición de datos: Autorización consulta de datos descargar Obligatori Ambdós
Models TC1 i TC2 o certificat equivalent: A l'efecte de determinació de la plantilla fixa de l'empresa, els TC1 i TC2 del mes anterior que s'efectua la contractació susceptible d'ajuda, o certificat equivalent de la Seguretat Social i TC1 i TC2 del mes en què s'efectua la contractació. Obligatori Ambdós
Darde: DARDE emés per LABORA Obligatori Ambdós
Certificat de situació laboral: Certificat de situació laboral emés per LABORA Obligatori Ambdós
Certificat de Períodes Inscripció: Certificat de Períodes Inscripció de la persona contractada expedit per LABORA Obligatori Ambdós
Informe vida laboral de la persona contractada: Informe emés per l'òrgan competent de la Seguretat Social sobre la vida laboral de la persona per raó de la contractació de la qual se sol·licite l'ajuda. Obligatori Ambdós
Contracte de treball: Contracte de treball que dona lloc a l'ajuda Obligatori Ambdós
Documentació corresponent d'INSS o SEPE.: En el cas de persones majors de 55 anys que requerisquen d'una cotització d'aquestes característiques per a poder millorar la seua base de cotització o el seu accés a aquesta hauran d'aportar la documentació corresponent d'INSS o SEPE. Obligatori Ambdós

Llegenda
Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
Presentació Ambdós Ambdós Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
Normativa
BASES CHEQUE EMPLEO 2024 BASES CHEQUE EMPLEO 2024
Vore fitxer...
EXTRACTO CONVOCATORIA CHEQUE EMPLEO 2024 EXTRACTO CONVOCATORIA CHEQUE EMPLEO 2024
CONVOCATORIA CHEQUE EMPLEO 2024
O "CHEQUE EMPLEO" ORDENANZA MUNICIPAL DE SUBVENCIÓN "CHEQUE EMPLEO"
Vore fitxer...
Ley Orgánica 4/2001, de 12 de noviembre, reguladora del Derecho de Petición LO 4/2001 Llei orgànica 4/2001, de 12 de novembre, reguladora del dret de petició.
Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, LO 3/2018 Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Pública L 39/2015 Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Ley 7/1985, de 2 de abril, reguladora de las Bases del Régimen Loca L 7/1985 Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.
Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones. Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones.
Real Decreto Legislativo 2/2004, de 5 de marzo Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals.
Bases presupuesto Bases de ejecución del presupuesto Municipal para el ejercicio de convocatoria.
Ordenanzas Ordenanzas Municipales.
Ver Ordenanzas
Otra Aquella otra normativa que resulte de aplicación al supuesto.

Tramitació presencial
Descarregar
Tramitació telemàtica
Tramitar