Usuari anònim
Connectar
17/05/2024 13:45:37 Ajuntament de Paterna :: Inici:: Tauler d'Anuncis i Edictes d'Altres Administracions :: Informació de procediment

Ajuntament de Paterna



Domiciliació de rebuts



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Descripció Domiciliació de rebuts
Descripció del procediment Domiciliació de rebuts :

Validesa permanent fins que l'anul·le la persona interessada, l'entitat bancària o l'administració.
La domiciliació té bonificació del 3% fins al màxim de 10 ¤ per rebut.
Es pot realitzar la domiciliació directa en la Oficina virtual tributaria seguint les instruccions del següent document
Forma d'inici Per la persona interessada
Destinataris/àries - Ciutadans/anes
- Empreses, associacions, organitzacions o entitats: s'engloba tant a persones jurídiques (societats etc.) com a persones físiques (autònoms/es, professionals col·legiats/ades).
- Altres administracions que actuen com a contribuents.
Requisits d'iniciació
Ser titular o cotitular de l'objete tributari i del compte bancari. En cas de no ser-ho haurà de presentar una autorització de la persona titular o cotitular de l'objecte tributari i del compte
Termini de presentació .. Fins a dos mesos abans del començament del període voluntari de cobrament. Les domiciliacions rebudes amb posterioritat a aqueixa data faran efecte per a l'any següent i posteriors.
Lloc de presentació a) Seu Electrònica.
b) Servici d' Informació i Atenció al Ciutadania (SIAC).
c) Qualsevlol altra de les seus que es regulen a l'article 16 de la Llei 39/2015 de 1 d'ocubre de Procediment Administratiu Comú (oficines de correus, PROP, entitats adherides a: finestreta única, ORVE y SIR).

Estan obligats a relacionar-se a través de la Seu Electrònica per a la realització de qualsevol tràmit, almenys:
a) Persones jurídiques
b) Qui exercisca col·legiació obligatòria.
c)Qualsevol altre subjecte dels regulats en l'art. 14 de la Llei 39/2015, d'1 d' octubre, de Procedimient Administratiu Comú (entitats sense personalitat jurídica, empleats/des de les administracions públiques i altres que puguen establir-se).

Lugar y forma de presentación Lloc i forma de presentació Seu electrónica
Oficina virtual tributaria
Òrgan Gestor SIAC

Documentació a aportar
Tipus Presentació
Sol·licitud: Instancia Obligatori Ambdós
Document justificatiu de titularitat del compte de càrrec: Fotocopia titularitat Obligatori Ambdós
Ordre de domiciliació descarregar: emplenada i signada (VEURE ANNEXOS) Obligatori Ambdós

Llegenda
Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
Presentació Ambdós Ambdós Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
Normativa
Ley Orgánica 4/2001, de 12 de noviembre, reguladora del Derecho de Petición LO 4/2001 Llei orgànica 4/2001, de 12 de novembre, reguladora del dret de petició.
Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Pública L 39/2015 Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, LO 3/2018 Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
Ley 7/1985, de 2 de abril, reguladora de las Bases del Régimen Loca L 7/1985 Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.
Ley 58/2003, de 17 de diciembre, L 58/2003 Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària.
Real Decreto Legislativo 2/2004, de 5 de marzo Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals.
Ordenanzas Ordenanzas Municipales.
Ver Ordenanzas
Real Decreto 939/2005, de 29 de julio por el que se aprueba el Reglamento General de Recaudación

Tramitació telemàtica
Tramitar